Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zaterdag, oktober 25, 2008

"Kreativ Dagbok" een eerdere challenge .


Gisteren een oudere challenge van Ashild Ruud opgezocht om aan te werken .
Ashild had eerst alles in zwart op haar pagina gemaakt en later ingekleurd met aquarel kleurpotloden .
Ik wilde het ook inkleuren maar was al met de zwarte pen in de fout gegaan .
Halverwege ontdekte ik dat mijn gel pen daar niet geschikt voor was .
Heel vervelend als er ook maar een beetje zwart aan je vinger of hand komt heb je gelijk vlekken .
Dus nu hou ik het maar zo .

7 opmerkingen:

Janny zei

Soms zijn "foutjes"zo goed, prachtig toch!

LiLi M. zei

Ja, dat kan nog wel eens lastig zijn met die gelpennen, zonde om dan je werkstuk nog te verpesten. Toch zou je nog wel kleurpotloden kunnen overwegen, niet dat ik dit niet mooi vind, integendeel!

Anoniem zei

Mooi! En ondanks dat ik van veel kleur houd, vind ik black ook beautiful! Fijn weekend!! colourfullflowergirl

Audrey zei

Schitterend Rini! Niets meer aan doen hoor!

Yvette zei

ik begrijp r niets van, maar uitleg heeft denk ik niet zo veel zin..ik snap het nietr

Claudje zei

jeetje wat een een mooie pagina!
groetjes

Åshild zei

Oh, Catharina - I have missed this one! The page is so cool! Love that you kept it in black'n white!