Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

dinsdag, december 19, 2006

Ho , Ho , Ho.........................



Afgelopen Zondag was het dan eindelijk zover ,de uitreiking van de Kerst-sokken van de Secret sisters.
Zoals alle keren dat wij bijelkaar zijn geweest was dit weer een super middag .
Bijelkaar waren het 12 Sisters maar het geluid leek af en toe wel op het dubbele want wat is er weer gekletst en gelachen, het is voor mij altijd een warm bad omdat ik dit nooit eerder meegemaakt had voordat ik bij dat groepje meiden terecht kwam .
Ik kan er niets van laten zien want op de foto's staan de sokken en die moeten nog even geheim blijven !
Deze ATC's had ik gemaakt voor de groep en ik zal voor diegene die er niet waren en nog geen Kerst kaart hebben ontvangen er nog een op de bus doen .
Mail me maar als ik iemand vergeten ben ;o)) want door alle drukte schiet er bij mij wel eens wat doorheen .

Ik wens jullie allemaal heel fijne Kerst-dagen en een gezond en gelukkig 2007 !

2 opmerkingen:

Anita zei

Hahaha het leek af en toe wel een kippenhok hè, maarrrrrrrrrrrr wel heel gezellig.
Het zijn weer prachtige atc's die je hebt gemaakt Rini!!!
En ik ben een van de gelukkige die er een heeft!!
Fijne dagen!!

Anoniem zei

Wonderful atc's and happy holidays to you my friend :o)