Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

maandag, april 06, 2015

Weer mooie foto's van mijn Flickr vrienden .






Dertien mooie foto's bij elkaar gezocht .
Lastig was het deze keer , en nog vind ik er een qua kleur niet je van het maar 
het moet maar .
Misschien de drukte van het paasweekend dat mijn kleurgevoel niet helemaal je van het is ?
Hoop in ieder geval dat jullie er toch van kunnen genieten .

Lieve groet 
van

♥RINI♥

6 opmerkingen:

It's me zei

Mooi mooi mooi...!!!....liefs Ria...x!

Martine zei

Rini wat mooi weer en het zijn vooral die bijtjes die mij deze keer aanspreken........

Willy zei

De collages die je maakt zijn altijd prachtig en deze ook weer. Lieve groet en een fijn weekend,

grieksegodin zei

hai Rini, ze zijn weer mooi hoor! fijne weekend, liefs riet(je)

Rahul zei

Play Bazaar manigo ana chana jo joi kano pana honi cha satta king pona pona chadi ja honi pe guna pa huna chila puni ka chala ji hona ki jama up satta king hoye hoye ama ki jana po

Rahul zei

satta king up hango jama kio nama ho pani hio ka chali pana hio ji chana pa hio satta King hum cho pana jio kanoma li kopo hono ama ftko ka tila ka milo pila hani jani ko forahuijo liko to tuma hono.