Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

dinsdag, december 29, 2015

Lente in mijn bol ! Alle mooie afbeeldingen zijn van mijn Flickr vrienden , bedankt daarvoor !






Lente in m'n bol !

O , wat zou ik graag weer kunnen lopen zonder rugpijn .
Een boswandeling , strandwandeling of zelfs een wandelingetje door de AH voor wat boodschappen .
Gewoon de simpele dingen .
Ik hoef geen bergen te beklimmen of iets dergelijks , gewoon even vrij zijn van thuis en bed .
Ik weet dat ik niet moet klagen want er zijn er miljoenen die het veel slechter hebben maar ...
ik ben ik .

Wens jullie allen veel plezier met deze mooie "natuur dingetjes" post .

Liefs van mij en een goed 2016 gewenst .

♥RINI♥

9 opmerkingen:

Martine zei

Ik wens je een fijne jaarwisseling Catharina en voor 2016..........
gezondheid, creativiteit en lange, pijnloze wandelingen.

Sandies' Patch zei

Lovely Seasonal Mosaic Catharina!

Happy New Year to you and yours xxx

It's me zei

Hele fijne jaarwisseling.....beterschap met je rug.....liefs op een mooi gezellig gezond nieuw jaar liefs Ria x❤️

Riet Emmen zei

erg mooi! 'n heel mooi 2016 met veel mooie momenten en goede gezondheid! liefs riet(je)

Anuscka Berghoef zei

Mooi! Ik wens jou ook alle goeds voor dit komende jaar. Rugpijn... vervelend joh! En leuk dat jullie een Kipje hebben. Daar heb ik vroeger met mijn ouders heel wat vakanties in doorgebracht, in een Kip Kuiken! Goede herinneringen....

Gaby Bee zei

I'm so sorry I didn't get here sooner to wish you a Happy New Year. Hope that 2016 will bring you health, happiness, joy, peace and an endless stream of creativity! Happy New Year!

Gaby xo

Emma zei

Poor you being in pain. I understand - I do gentle Yoga & try stand tall anyway! Wishing you lots of good health & creativity in 2016.

Come over to mine when you have a mo to find out what I did with those knitted patches ;))

Kanak Trades zei

the work done by you is so wonderful.. keep doing it

MCX Intraday Tips

Guarantee Bullion Tips zei

thanks a lot for sharing this blog,keep sharing...

Commodity Tips Free Trial