Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

vrijdag, november 29, 2013

Weer mooie foto's van mijn Flickr vrienden !!




 
 
Het is wel heel erg lang geleden dus ik hoop dat jullie mij niet vergeten zijn ;0)
Er is hier in huize Boer een hoop gebeurt en heb daardoor geen tijd gehad om uit te zoeken hoe ik via mijn man zijn laptop iets op mijn blog moest zetten .
Maar het is gelukt .
Hoop dat jullie er weer van kunnen genieten .
 
Geniet van het leven !!
 
Liefs van
♥RINI♥


17 opmerkingen:

ireneinhetatelier zei

Wat fijn dat je er weer bent! Weer zulke mooie foto's - ik ga er weer even van genieten.

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat is het weer prachtig geworden, mijn complimenten! Ik was al vaak aan het zoeken of ik iets gemist had maar je was er dus idd een poosje niet.
Ik hoop weer vaker iets van je te zien.

Fijn weekend
groet Trijnie

Marianne zei

Fijn dat je er weer bent!!! Je hebt mooie foto's geplaatst.

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Martine zei

Jou vergeten is onmogelijk Catharina.....fijn dat je er weer bent!

suziqu's thread works zei

Dear Rini!
All the things I love. It is sooooo beautiful!
Hugs from Australia,
Suzy

grieksegodin zei

dag Rini, fijn dat we weer iets van je horen, we zijn je niet vergeten hoor! alvast 'n fijn weekend, liefs riet(je)

Barbara zei

Wat een super mooie collage, ik geniet vooral de warme bruin tinten in de foto's.

Lieve groet,
B.

Yitte zei

Zo mooi ben gek op die kleuren. En je vergeten? Begon me al zorgen te maken dat ik je niet meer zag op facebook en blog. Alles goed met jullie???

Zawadi-Atelier zei

Lieve Rini;
'k Heb je blogjes wel gemist dus vergeten doe ik je zeker niet ...?! Dit is weer een pracht van een blog
met mooie sfeerbeelden. Dank je wel.
Lieve groet van Doortje

letrecivette zei

lovely pics! Monica

Ineke Original zei

Wat prachtig weer. Even genieten.

Asht zei

What wonderfull colors
Have a good day

Asht zei

What wonderfull colors
Have a good day

Caterina Giglio zei

beautiful mosaic!!

simran zei

Purchasing real estate is most likely going to be the largest investment you make in your life. Given the enormity of the decision, it only makes sense to arm yourself with the best possible information to make the best possible deal. This article is meant to provide you with tips to make your real estate dreams a reality.
satta king
play bazaar

Satta King zei

Your eating routine can have a gigantic effect on how you feel and act. On the off chance that you are even somewhat discouraged, you can be enticed to eat purported "comfort nourishments" that are essentially unfilled carbs and calories.
play bazaar
satta king