Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

vrijdag, december 03, 2010

Even voorstellen , dit is engeltje Bloem .

Gisteren is Bloem van Doortje door mij ontvangen en vandaag is ze fotomodel geweest om er een mozaïek voor mijn blog van te maken .
En dat ze Bloem heet is te begrijpen als je naar haar prachtige gebloemde jurkje kijkt.
Doortje , ik heb het je al geschreven maar nu nog een extra keer , IK BEN ER HELEMAAL BLIJ MEE .
In het zakje met daarop het muziek vogeltje zat nog een extra presentje voor mij , een hele leuke sleutelhanger met schelpjes , kralen , vilten hartjes en een belletje , het tingelt lieflijk tegen elkaar .

Doortje , ik zal goed voor haar zorgen en zij denk ik wel voor mij !
Doortje is van het mooie blog Wit Witter Witst.

Heel veel liefs voor jullie allemaal en zorg goed voor jezelf !

Liefs van ♥RINI♥

12 opmerkingen:

grieksegodin zei

hai Rini, ach wat lief, wat heeft onze Doortje dit mooi gemaakt en ook de schelpenhangers.....ook haar liefde zit erin! ik kan me voorstellen dat je hier van geniet en zij van je muisje! fijn weekend liefs rietje

basiclabelSweden zei

Wat zie ik hier op je blog :) wat gezellig dat je even langs kwam in Zweden.

Wens je een heel fijn weekend.

liefs

It's me zei

Wat een schatje !!!......geniet van een heerlijk wit sinterklaas weekend....liefs Ria....

Zawadi-Atelier zei

Ohhhhhhw wat heb je dit mooi gedaan lieve Rini, wat lief, wat lief, wat lief ... en wat geeft dat een bijzonder gevoel dat ik Bloem op deze wijze terug zie! Echt heel erg mooi!
Dank je wel. Natuurlijk heb ik de collage meteen opgeslagen zodat ik haar nog vaak kan bekijken!
Ik wens jou een heel knus weekend toe, dikke zoen van Doortje!

Emma zei

What a beautiful angel! Thanks sooo much for getting the translator!

Keep warm!

Marian zei

Wat een mooie collage weer, de uitstraling is zooo lief en zacht en sjiek.
Prachtig!!

Muggensteekjes zei

Hoi Rini,
oooh wat is bloem een mooi engeltje, dat heeft Doortje prachtig voor je gemaakt. En nog zo'n lief extra kadootje erbij,je hebt er een prachtige collage van gemaakt.
Fijn weekend,lieve groetjes Ingrid.

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Prachtig
zo romantisch
dat wit
fijne avond nog
vr groet Manja

Brocante de Knotwilg

Ineke Original zei

Wat een verwennerij! Leuk hoor!

Josephine zei

Wat een lieverdje Rini, engeltje BLOEM, fantastisch om zoiets moois te mogen ontvangen. Prachtige collage heb je ervan gemaakt.

Enne....is het kippie nog steeds niet ingepakt???

Een heel fijn weekend,
Liefs Josephine♥

Mare zei

what a wonderfully picture:))..... I just love all of the detail:)

kisses from croatia:))
M...

Gustaviana zei

hahahahahha nee dank je want je weet god kijkt mee voor de nespresso dus ik heb me alleen een glaasje water bij je genomen hahaha leuk dat je even geweest bent .. groetjes Viana