Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

maandag, juni 21, 2010

Rood waar ik zo van hou .... All images are from Flickr friends .



Ook deze zijn weer erg mooi vind ik .
Kan mij verliezen in het opzoeken van al dit moois om er dan een mosaic van te kunnen maken .
Het portretje in het midden , van het meisje op het bospad vind ik net een sprookje , prachtig .
En de deuren met hun rimpels , net als mensen in hun ouderdom .
Ach en de kwasten aan de deur zijn al versleten voor zij hun werk kunnen doen .
De ballerina trekt vol verwachting voor haar optreden haar ballet schoentjes aan en droomt haar grote droom .
Rood , de kleur van de liefde en hartstocht .

lieve groet  ♥RINI♥

16 opmerkingen:

Ingrid zei

Prachtige mozaiek Rini!ik geniet mee...

Liefs Ingrid

ps!heb je blog bij mijn links geplaatst!

Yvette zei

wat een mooie compilatie!!!!!

elena nuez zei

really really really love the tones on this!!!
elena, from spain

Michaja zei

Wat een prachtige foto's en wat een schitterende kleur rood! Heel mooi.
Groetjes Michaja

Passione Helena zei

Wat mooi Rini!

Ooh het meisje in het midden..wat een schatje!!
Genieten hoor?!

Fijne week!

Liefs Helena

Muggensteekjes zei

Hoi Rini,
nou ik voel me helemaal thuis bij jou flickr vrienden, heb er inmiddels al zoveel inspiratie opgedaan, echt super. Je maakt er ook prachtige collages van Rini, genieten hoor hier.
Fijne week,liefs Ingrid.

Kelly Warren zei

Hi Catharina, your photo collages are absolutely stunning! Trying to convert the blog to English so I can read it. :-) Thanks so much for stopping in to see me.

Victoria zei

Beautful and So MAGICAL!! I love red too! thanks for this gorgeous Fairy tale! Wow..wow!
Kiki~Heart of a Wizardess

Daniëlle zei

Eigenlijk is rood niet zo mijn kleur, maar als ik het zo bij elkaar verzameld zie dan is het toch eigenlijk wel een intens mooie kleur.

En ik weet nog niet of ik het ga proberen die tas. Lang geleden dat ik de naaimachine heb aangeraakt, maar wie weet! Als ik eens een leuk stofje tegenkom... Maar dan zien jullie dat uiteraard direct in mijn blog als het mij gelukt is :-)
Groetjes
Dani

Bizzy @ home zei

Even kijken wie mij volgt...volg je graag terug, wat een prachtige collage's maak je.
Groetjes, Renny

Bonjade zei

Prachtig...vurig...fris en brandweer rood.....
Fijne week

Ineke Original zei

Inderdaad, Rini. Hij is superdesuper!

Ineke Original zei

Ha Rini,
Ik had je nog een adres beloofd. Als op mijn blog kijkt bij de adressen moet je zoeken naar:
Mixed Media Art by Cristina Zinnia Galliher
Zij verwijst dan naar Roses on my table.
Ook gewoon leuk om naar te kijken.
veel liefs,
Ineke

Unknown zei

Zo, Rini die spettert van het beeldscherm. Mooi, zeg en je hebt gelijk dat midden plaatje is schitterend! Sprookjesachtig mooi!
Fijne avond nog! oh, nee het is al laat, welterusten dan maar. Lieve groet, Marja
Trouwens, Rini heb jij iets veranderd aan je blog instelling. Telkens wanneer ik een reactie achterlaat moet ik gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Daarbij moet ik dit wel twee keer doen want dan weigert hij het wachtwoord, dat toch echt goed is. Uiteindelijk na de twee keer pikt hij het op. Misschien hebben de anderen het ook?

beachvintage.com zei

Love this red mood today. Beautiful Thanks for dropping by Beach Vintage and hope to see you again soon.

schunsland zei

De tranen schieten in mijn ogen, wat is dit prachtig.
En ik meen het echt..