Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zondag, september 13, 2009

Helemaal ondersteboven van zo'n mooi cadeau !

Marje Visscher van het blog " Boeren Bonte Buitenleven in de Hoeksche Waard "

Stuurde mij deze week een prachtig pakket met boeken en tijdschriften .

Drie kinderboeken en twee romans die zijzelf geschreven heeft .

Ook drie maal het "Hoekschewaard Magazine" , een polder glossy waarin o.a Marja zelf en ook Sylvia Extra een column in heeft .

Tijdens het lezen van de column van Marja heb ik moeten gniffelen om haar humor .

Het cadeau kwam mijn richting uit nadat ik haar een blokje met vier inchies gestuurd had .

Vind het niet in verhouding met elkaar staan maar Marja denkt daar anders over .

Zij ziet daar in de toekomst , als zij meer vrije tijd heeft wel brood in om dit als hobby op te gaan pakken , en dat vind ik natuurlijk ook wel weer leuk !

De kinderboeken , daar zal onze jongste kleindochter ook wel veel leesplezier aan gaan beleven , dat is een echte boekenwurm , maar eerst ga ik ze zelf lezen natuurlijk .

In het tijdschrift staan ook veel artikelen met prachtige foto's van haar hand .
Marja , ik ben er echt heel erg blij mee !

10 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een verrassing zeg zo'n mooi cadeau.
Ach ja het is ook zo'n aardige vrouw.......enne, je verdient het vast ook erg.
Geniet er maar fijn van.

My name is Riet zei

Dat is een geweldig cadeau Rini. Gefeliciteerd. Fijn leesvoer. Leuk hè dat Hoekschewaard blad. Daar staat een hoop te lezen in .
Veel plezier ermee.
Riet

Audrey zei

Wat bof jij weer!

Josephine zei

Hoi Rini,

Ben even een paar dagen elders geweest, en niet in blogland dus loop iets achter. Je vorige post een schoonheid weer, zo lieflijk dat serviesje en dan zo samen gebracht met die tere, lieve muisjes. Echt een lust om naar te kijken, een kunstwerkje. Maar nu iets of deze post, in één woord GEWELDIG, wat een prachtig pakket heb je toegestuurd gekregen door Marja Visscher, wat een heerlijkheid om zoiets te ontvangen. Echt verwennerij en dat was in dit geval wederzijds want zij zal ook wel heel blij met jou inchie zijn.

Op andere blog's lees ik ook weleens dat er presentjes over en weer gestuurd worden, maar begrijp eigenlijk niet hoe bloggers aan elkaars adres komen? Zover ik weet zie ik eigenlijk nooit adres gegevens bij het profiel vermeld staan. Zou jij me dat kunnen vertellen?
Heb ook nog even op de site van Mieke gekeken en daar staan ook weer allemaal van die prachtige dingen op. Heerlijk al die creatieve mensen, mijn hart gaat er sneller van kloppen.
Geniet van je mooie kado Rini, nog fijne avond verder,

Lieve groet Josephine

Regina zei

Beautiful!
Have a nice week.

basiclabelSweden zei

Wat een mooie cadeau, boeken zijn altijd zo heerlijk, je kunt er niet genoeg van krijgen!

Lekker van genieten!

Fijne avond

Mellow Morning zei

Wat een mooi cadeau, ik wist niet dat ze boeken schreef.Je zal heerlijk kunnen genieten van die boeken het weer om lekker te lezen komt eraan.
Groetjes Jo

Unknown zei

Hi, hi, leuk om mijn boeken zo terug te zien. je hebt er een leuk artistiek stapeltje van gemaakt. Geniet er maar lekker van, met zo'n regenachtige saaie dag, kunnen mijn boeken best nog wel voor enige enervering zorgen. Hoe vind je de tekeningen van Liza Jazenko? Leuk hè? Wij inspireerde elkaar. Wanneer ik een hoofdstukje had geschreven, ging ik naar haar atelier. Zij zette dan eerst een kop koffie en vervolgens schetste zij, terwijl ik voorlas. daarna maakte we samen een keuze en werkte zij de tekening verder uit. Nou, als dat geen samenwerking was. Heerlijke inspirerende tijd was dat!
Fijne dag nog!
Lieve groet, Marja

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gizzy zei

Leuk cadeautjes.. een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
Ik heb een cadeau tip.
Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?