Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

donderdag, december 25, 2008

"Love" Art Creations Friday

Hart vol liefde gemaakt met de afbeelding van "Art Creations Friday "
De stempel op de achtergrond is van PSX .
Ik heb een gedeelte van de Postcard op de stof afgedrukt .
Het kantje is gekantklost en heb ik eens gekregen bij een swap .
Wat kraaltjes , bloemetjes en lint gebruikt om de rest te versieren .
Met een speldje vast gemaakt op de achter kant is het een broche .

18 opmerkingen:

Ozstuff zei

I love what you have done here which is so elegant and beautifully done. Great idea to place the image in heart shapes. Fantastic.

vintage wil zei

wat een schitterende kaart!!!
.
Heel fijne dagen toegewenst en een gezond en creatief
2009.

Audrey zei

Schitterend Rini!
Hele fijne feestdagen en hopelijk wordt 2009 voor jou( en mij) beter als het afgelopen jaar en kunnen we weer volop genieten van die heerlijke hobbywereld waarin we ons bevinden! Ook voor Maarten en de rest van je gezin: alle goeds voor 2009!

Anoniem zei

Schitterend Rini. Wat een ormantische broche.

Jacqueline zei

Very pretty heart and so effective with the lace!

Marja Rijnsburger zei

Ik las zojuist de reactie's op mijn blog nog eens door. Je vroeg me naar het rozenmerklap patroon. Reactie was van 20 sept. maar had hem niet gezien. Beetje laat antwoord maar bij deze alsnog. Het patroon van de rozenlap komt uit een oude Ariadne. Mocht je hem willen hebben kan ik je hem wel mailen. Sorry voor de late reactie.
Hartelijke groetjes.

June zei

Gorgeous work. Love this its so elegant
Hugs June x

Mieke zei

Schitterend weer Rini!!!!

notmassproduced zei

nice to find you - you are way ahead of me - i haven't even thought about valentines yet!! lovely stuff

Anoniem zei

ja hoor Rini...Ienie Rini is weer bezig geweest...zie mijn blog...groetjes, sylvia

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige postkaart Rini en wat mooi om 'n gedeelte op stof af te drukken. Mooi eindresultaat zeg als broche.
Zo nu eerst weer even aan de koffie en dan ga ik weer verder.
Oja....appeltaart is ook lekker hoor! (lol).

Yitte zei

Prachtig Rini!!!!!

Anoniem zei

Ach............... een hart met een liefdespaartje.
Hier smelt ik van!

Annes Art zei

Schitterend hartje Rini!! Rini voor jou en Maarten een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!! En geniet maar lekker daar in Portugal!!

"MOI" Freubel zei

Dankjwel nog voor je reactie onder mijn blog Rini.
Ook ik wens je graag een gezellige jaarwisseling en wanneer je 2 januari naar Portugal vertrekt...wens ik je een goeie reis.
Eenmaal daar...veel plezier en eenmaal weer terug...WELKOM op 't honk. :-)
Hartelijke groetjes

Pien zei

Wat schitterend gemaakt!
Ik volg ook het verhaal van Ieni Rieni bij Villa Extra, echt zo leuk!
Ze zou er zo een stripboek van kunnen maken!
Voor morgen, een heel goed uiteinde en een mooi blog 2009!
Groetjes,
Pien

Barb zei

Beautiful! It would make a wonderful Valentine for someone special!
Happy New Year!

Jo Capper-Sandon zei

Wonderful work.
I wish you a happy 2009 :0)