Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

vrijdag, augustus 29, 2008

Een "fabric art journal page" , mooie "fabric art" en twee maal stofjes cadeau .

Deze mooie "fabric hanger" heb ik eerder deze maand van Yvonne gekregen toen we even bij haar op bezoek waren . Is het geen schatje ??
Dit zijn alletwee "Mixed Media Divas" van mijn "Yahoo Group" waar ik dit moois van kreeg?

Surprise , suprise !!! Deze "fabric journal page" lag deze week op de mat !!!
Het is een cadeautje van Hedwig , en ik ben er echt super blij mee !!
Waar het op ligt is een antiek doopjurkje en omdat er bij de lapjes van Hedwig een piepklein stukje kant zat vond ik dit een toepasselijke ondergrond .
Ik ga er zo spoedig mogelijk een voor jou maken Hedwig !

Op de onderstaande foto staan de lapjes die ik via de post van Yvonne heb ontvangen en ook daar ben ik geweldig blij mee !! De onderste twee zijn lapjes met mooie rozen erop .
Ik bloos ervan , zoveel lieve, zoete , cadeautjes . Yvonne en Hedwig ik vind dit lief van jullie !

Het zijn alletwee "Mixed Media Divas" van mijn "Yahoo Group" waar ik dit moois van kreeg?

2 opmerkingen:

Audrey zei

Schitterend Rini, je boft enorm!

Meikoningin zei

Jeeeetje wat een mooie kadelootjes allemaal :) Leuk hoor en veel plezier ermee !

Groeten !