Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zaterdag, september 08, 2007

Verzonden en ontvangen

Als verrassing voor Klaartje deze banner gemaakt voor haar enthousiaste reacties op de vorige banners die ik op mijn blog geplaatst had !
Plezier ermee Klaartje ;o)



Voor Hermine dit werkstukje gemaakt met haar eigen achtergrond ! Hermine nogmaals bedankt voor het plezier wat je er iedereen aan hebt gegeven om er mee te mogen werken .
Deze banner vast voor mijn zus Annie haar verjaardag gemaakt . Het zal een beladen dag voor haar zijn want ook haar zoon Eric hoort dan over het verdere verloop van zijn ziekte .

Onze gedachten zijn bij jullie allen !

Dit zijn twee foto,s die ik gemaakt heb van de banner die ik van Tine ontvangen heb .
Tine ik vind hem geweldig en nogmaals bedankt voor de leuke vintage banner swap !
Middenop de banner is een mini engeltje geplaatst , zo lief !

1 opmerking:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Hoi Rini!!! Wat heb je mooie dingen gemaakt en ontvangen!!! Die banner voor Klaartje vindt ik super!!! Je vroeg mij op mijn blog of de drie triangles nog vrij waren, ze zijn al vergeven voor een swap, maar ik maak ze graag voor jou nog een keer!!!

Groetjes van


Nans