Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

donderdag, september 20, 2007

THE SEA Slide mailer swap

Dit is mijn bijdrage geworden voor de sea slide mailer swap van de Dutch_stamptramps group .
Het is een onderwerp wat mij na aan het hart ligt want ik ben een echt zee , zand , strand en wind mens .
Het mag zelfs ook nog flink regenen als ik een strand wandeling ga maken .
Zo kom je ook altijd wel met een vondst van de vloedlijn thuis , zoals de schelpjes en stukjes zeeglas die ik hierbij verwerkt heb .

Ook hier heb ik de achtergrond van Hermine gebruikt . Voor de voorkant heb ik hem flink vergroot en langs een cirkel uitgeknipt .

Het zijn natuurlijk ook wel echte frisse zeekleuren en passen dus heel goed bij dit onderwerp . Nogmaals bedankt hoor Hermine ;o)))

De visjes zijn er na het stempelen , embossen en uitknippen allemaal apart opgeplakt.

Ook de letters SEA heb ik met embossing poeder bewerkt .

En omdat wednesday stamper over visjes toevallig hun uitdaging hebben doe ik daar gelijk maar aan mee met deze slidemailer . Door onze aanstaande vakantie heb ik toch al wat last van tijdgebrek .

Mijn bijdrage is nu in handen van Klaartje en ik hoop dat ze er net zo vrolijk van geworden is als ik van het maken van deze slide mailer .

21 opmerkingen:

Anita zei

Schitterend Rini!!!
Hier zal Klaartje zeker mee in d'r sas zijn.
Fijne vakantie en tot over een week of 5.....
Geniet ervan he!!!

K zei

beautiful art! well done!

Audrey zei

Prachtig werkstukle!

Anoniem zei

Weer een echt "Rini werkstuk".........prachtig!!

Klaartje zei

Ben er zeker vrolijk van geworden! :) Hij staat nog te pronken in mijn huiskamer. Fijne vakantie Rini!

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind hem supermooi geworden!!! Fijne vakantie, geniet er lekker van en tot gauw!!!

Apollox zei

This is such a nice slidemailer, why do you use this one not also for the Wednesdaystamper? Looks great!

stamp and scrape zei

Wow! What beautiful work. Gorgeous colours throughout.
Ros

Annes Art zei

hij is prachtig Rini!!

Paula J Atkinson zei

Awesome truly stunning. How gorgeous is this!!!!

Hermine zei

Echt schitterend, zoveel moois om naar te kijken.

Nellie zei

Hij is echt zo prachtig Rini!!

Crissi Harvey zei

Beautiful piece of work

Kat W zei

Beautiful work, lovely color! :)

Maggie Ann zei

SO special....just wonderful!

Debbi Baker zei

This is beautiful - I love the colours and all the details!

Barbara zei

My my this is a WOW. Lovely work

Danielle zei

This is lovely - such beautiful colours.

Anoniem zei

i love all things around "by the sea" and your art is really beautiful and well done!

Sija zei

Hij is helemaal top Rini!!
Fijne vakantie en geniet van het mooie weer in Spanje.

Angelina zei

Heel erg mooi geworden. Super!