Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

vrijdag, september 14, 2007

Raven contest ,triangel en nog een keertje mode .

Zomaar even aan het spelen geweest met mijn raven stempels en wat is het toch een mooie serie .
Dit is mijn eerste poging geweest om een triangel ATC te maken en straks in mijn vakantie zullen er nog wel meer volgen want ik vind het hartstikke leuk om te doen .
In de mode serie is dit mijn laatste ATC want mijn plaatjes zijn helaas op ! Hier is geen stempel aan te pas gekomen .

3 opmerkingen:

Angelina zei

3 prachtprojecten Rini!! Erg gaaf!

Anoniem zei

Ze zijn alledrie schitterend. Maar de zwart/witte is heel apart. Prachtige vogels.

Anoniem zei

These are wonderful. I love the last one. Hope all is well....hugs!