Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

dinsdag, september 04, 2007

Puzzelstukken en domino stenen voor een swap .

Paris post is de titel van dit puzzelstuk gemaakt in vintage stijl .
"By the sea" is mijn tweede puzzelstuk . Deze twee heb ik gemaakt voor een swap van de Mixed Media Divas groep .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een fout gemaakt heb met de maat van mijn puzzelstuk :o(( en terecht een berisping gekregen heb hierover .Wat te enthousiast begonnen en later niet meer gelezen wat de uiterste maat mocht zijn .

Dit is mijn inzending voor de dominoswap van dezelfde groep . Het zijn middelmaat steentjes met daarop halve schaakstukjes van een reis schaakspelletje .

Vol verwachting klopt mijn hart wat de host mij terug gaat sturen .

2 opmerkingen:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind ze allemaal prachtig!!!

Annes Art zei

Zien er beide prachtig uit Rini!!