Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zondag, mei 27, 2007

Getagged door Harriet

Zonet bij het bekijken van mijn mail zag ik dat ik getagged ben door Harriet en nu ga ik proberen de vragen te beantwoorden .

Wat draag je nu ? : een zwarte lange broek en een witte linnen jumper met zwarte noppen .

Twee favoriete dingen om te doen : Strandwandelingen maken en daarbij mag het lekker waaien en natuurlijk knutselen in mijn hobbykamertje .

Twee dingen die je graag wilt : Het allerliefste zou ik een huisje in de buurt van de zee hebben zodat je daar vanuit je slaapkamer de branding zou kunnen horen .
Daar zou ik dan nog lang en gelukkig samen willen leven met mijn ventje .

Twee huisdieren die je hebt : doordat wij nogal eens op stap willen gaan met de caravan is het geen doen om er huisdieren op na te houden . We hebben wel een kanarie buiten in een mooi buitenverblijf , maar mijn hart gaat uit naar een poes of konijn .( Lekker knuffelen .)
Deze twee dieren hebben altijd als een rode draad door mijn leven gelopen .
Onze laatste kat Pim hebben wij na zo'n 15 jaar in moeten laten slapen , hij had een tumor in zijn koppie .

Twee mensen die deze vragen in gaan vullen : Ik hoop dat Hermine en Mieke dat willen doen .

Twee dingen die je gisteravond hebt gedaan : Gekeken naar Dancing with the stars en gewerkt aan de 6 van de cijfer swap voor Annelies .

Twee dingen die je vandaag hebt gegeten : Wentelteefjes en straks groene salade met een filet lapje en gebakken krieltjes . Het was al zo lang geleden dat ik wentelteefjes op had , zeker wel 5 of 6 jaar niet meer . Weet dat het helemaal niet goed is maar na zo'n rottijd was dit echt een troost maaltijd ;o)

Twee favoriete plekken : Het ven hier vlakbij , waar wij met de kleinkinderen gaan wandelen , zwemmen , in bomen klimmen en picknicken natuurlijk . Het is favoriet bij hen allemaal .
En sinds vorig jaar het kleine paradijs wat wij huren van Eef en Henriette in het Spaanse Altea .
Niets moet en alles mag daar . Vooral Maarten is daar in zijn element want hij kan lekker schooieren bij de binnenkomende vissersboten en rommelen in de tuin wanner hij er zin in heeft .

Twee dingen die je morgen gaat doen : Er staat een mega bos gipskruid (5 bossen ) klaar om verwerkt te worden tot kransen en dan moet ik gaan werken aan de 9 van de cijfer swap voor Dieke en voor mijzelf de 0 en het boekje om de door mij ontvangen cijfers in te doen .

Twee favoriete feestdagen : Ik ben helemaal geen feest mens , bouw altijd zo'n berg stress op van te voren dat het voor mij niet leuk meer is jammer genoeg .
Maar onze trouwdag uiteraard en Pasen vind ik ook wel gezellig door het verstoppen van de paaseieren voor de kleinkinderen . Jammer genoeg gaat de leeftijd van hen een rol spelen zodat ook dat weer bijna niet meer hoeft .

Twee heimelijke genoegens : Heerlijk lang douchen met een fijne douche creme .
En dit hoort er dan ook wel bij , met een goed boek , een kopje espresso , lekker vroeg in een schoon bed met fris gewassen en gestreken lakens . Mag ook wel een lekkere bonbon bij met een room vulling ;o)

Twee dingen die je laten lachem : De vrolijke begroeting van de boxers van onze dochters , die kunnen zo heerlijk draaien met hun kontjes .
En Jochem van Gelders programma waar een kind met de verborgen camera een bekende Nederlander aan het intervieuwen is .

Twee dingen die ik met de post kreeg : Gisteren niets , vandaag niets en morgen is het tweede Pinksterdag dus WEER niets :o(

3 opmerkingen:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind het erg leuk om te lezen!!! Mmmm een lekkere bonbon is ook wel erg verleidelijk!!!

Anita zei

Hier blijkt maar weer eens......het zijn de kleine dingen die het doen!!!!
Leuk om te lezen Rini!

Harriet zei

Viel allemaal best mee he? Vind het erg leuk om te lezen!