Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

dinsdag, maart 27, 2007

Eieren Markt





Een aantal berichtjes hiervoor heb ik een ei laten zien van Alie Hulzebos en net voor dat mijn Moeder opgenomen werd had ik Alie beloofd om wat reclame voor
beurzen te maken waar zij met haar eieren naar toe zou gaan .
Helaas ben ik daar niet aan toe gekomen door de omstandigheden rondom het overlijden van mijn Moeder
Er rest nog 1 beurs het aankomende weekend in Haarlo .
Ik hoop dat ik nog wat mensen in de benen kan krijgen , want er worden werkelijk mooie kunststukjes gemaakt door de ca. 45 deelnemers.
Het is natuurlijk leuk als er publiek is om het door jouw gemaakte werkstuk te komen bewonderen .

Ik heb ook nog even twee plankjes uit mijn vitrine kastje erbij gezet zodat jullie kunnen zien wat er zoal gemaakt en verkocht wordt.

Veel plezier als je mocht besluiten erheen te gaan .

1 opmerking:

Anoniem zei

Those eggs are gorgeous.