Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zaterdag, november 18, 2006

Verdrietig nieuws


Eergisteren van een buurvrouw/vriendin weer slecht nieuws over een andere buurvrouw vernomen.
Zij is twee jaar geleden tijdens de BORSTKANKER controle eruit gepikt en samen met een achter buurvrouw in dezelfde maand geopereerd, en nu is er weer een andere buurvrouw tijdens het jaarlijkse onderzoek eruit gepikt.
De kanker zat erg diep en heeft al drie operaties ondergaan en moet nu voor chemo kuren.
Voor onze groep waren woij bezig met een pink ribbon swap van 10x10 kaarten ,dus was ik er toch al heel erg mee bezig.
Ter ere van al deze moedige vrouwen wil ik nu toch mijn kaartje vast laten zien.
(De kleuren zijn wat minder mooi door het scannen)
Lieve vrouwen allemaal, ik leef met jullie mee!

10 opmerkingen:

Anita zei

Hele mooie kaart Rini.
Sterkte voor je buurvrouwen!!

Klaartje zei

Mooi kaart! Het nieuws is inderdaad minder mooi.....

Mieke zei

prachtige kaart, mooie serene kleuren.

Anoniem zei

mooie kaart!
carla

Annes Art zei

Wowwwwwwwwwwww Rini, wat is ie mooi geworden!! maar al dat slechtig nieuws rondom je heen!! Sterkte ermee hé

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind deze kart heel speciaal. Zeker omdat je veel naar nieuws hebt gehoord van bekende mensen...
Wens ze veel sterkte van mij...

Nans

Godelieve zei

Niet leuk als het zo akelig dichtbij komt...
Jouw kaartje is wel heel erg mooi!

Dymphie zei

Heel veel sterkte gewenst voor je buurtjes en voor jou zelf. Je kaart is een prachtige voor dit nare thema!

Anoniem zei

Hoi Rini, wat een mooie kaart voor zo'n verdrietig onderwerp, veel sterkte ermee, groetjes

Anoniem zei

Ik doe een atc swap voor pink ribbon. Wie mee wil doen, mail me!

Mijn moeder heeft sinds 3 jaar borstkanker, en is nu terminaal. En ik draag het gen...(het staat bijna 100% vast dat ik het dus ook zal ontwikkelen, deze type kanker - zeer agressief en hormoongevoelig)

Liefs, karin