Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

donderdag, november 23, 2006

Mijn eerst bijdrage voor WEDNESSDAY STAMPER


Vandaag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en een bijdrage gemaakt voor de Wednessday Stamper Challange.
Voor de achtergrond heb ik de Backgrounds plate no 5 van PaperArtsey gebruikt.
De klok komt uit een folder .
Op de jongens stempel heb ik cijfers geplakt , gemaakt met een QuicKutz pons, daarvoor heb ik goud kleurig afdekfolie van de poedermelk gebruikt.
Wat verbandgaas onder de jongetjes geplakt en uiteraard is er gewerkt met goud embossing poeder, maar dat is lijkt mij duidelijk te zien.
Het was een leuk werk om deze ATC te maken.

17 opmerkingen:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind hem prachtig!!!! Mooie kleuren!!! Gebruik jij gewoon papier door de Dymolettertang????

Groetjes van


Nans

Anoniem zei

Hey Rini knap...supermooi...grandiose kaart weerom!!
Wat goed zeg...

Groeties
Patrice

Klaartje zei

Heel mooi Rini!!

Anoniem zei

Prachtig. Mooie compositie en prachtige kleurencombinatie.

Rika zei

Dit is geweldig, echt mooi!

Anoniem zei

hij is weer super rini.
groetjes carla

Anoniem zei

oooh, love it!

Anita zei

Wow...... mooi istie!!!!!!!!!!!

Vanessa zei

Prachtig zeg, met zo iets leuk zou ik zeker blijven meedoen, het is ook mijn tweede keer

Annes Art zei

Knap gemaakt weer rini!! het is er bij mij nog niet van gekomen om eraan te beginnen!!!

Anoniem zei

Rini, wat een mooi kunstwerkje, groetjes

Anoniem zei

Looks really great! ;)

joanne wardle zei

really great. love it

Anoniem zei

wunderschön, gefällt mir sehr

Anoniem zei

Rini...this is beautiful.

Ulla zei

Great card Rini!
Welcome here :)
Ulla

Anoniem zei

Prachtige combinatie!