Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zondag, september 10, 2006

Voor de vijfde poging in de blokken.



Henriette aan het "werk" met alcohol inkt
op de beurs bijStamp-A-Dream.
Zij is als haar drukke leven het toelaat mijn
stempelmaatje.



Het "gekke meiden" clubje van de
Hooked-on-ATC groep .....jammer dat ze er niet
allemaal waren!!
En ja hoor, ik sta er zelf ook op.



Zo heeft mijn ventje lekker zitten lezen.
Het is en blijft mijn geweldige steun in mijn
hobby.
Niet alleen om mijn werkjes te bewonderen;o)
maar ook als liefdevolle chauffeur.



Ja en tot slot Mieke die eigenlijk helemaal
niet op de foto wilde.
Waarom eigenlijk niet Mieke????

Het is een drukke dag geweest met veel
toevallige ontmoetingen en.....veel geld uitgeven.
Hoop vooral er veel plezier van te beleven en
dat er leuke resultaten uit voort komen.

1 opmerking:

Klaartje zei

Leuke foto's Rini!! Wat een stempelmekka hè!? hihi!