Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

vrijdag, september 08, 2006

Tijdens de vakantie echt nog wel wat gedaan.

Tijdens de vakantie toch ook nog wel wat zitten
knutselen aan mijn weekboekje. Week 33&34
vind ik zelf wel heel erg lief.
De vleugeltjes van het meisje wat bukt zijn van
een echt vlindertje wat dood op het fietspad lag.
Nu heeft het toch nog een tweede leven gekregen.



Het werken aan dit boekje is ontzettend leuk
omdat dit iets helemaal voor jezelf is.
Er zijn nog wat weken die ik in moet halen maar
dat komt allemaal wel goed.
Ook heb ik natuurlijk tijdens de vakantie nog
mijn clowntjes swap afgemaakt maar daar kan
ik natuurlijk niets van laten zien want dan wordt
ons Patrieske boos denk ik. ;o))

1 opmerking:

Anoniem zei

Gorgeous. That little bow on the bottom card on the girl is perfect...i love it.