Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

woensdag, augustus 09, 2006

Nog zo'n vreemde vogel

Om het af te leren nog zo'n vreemde vogel.
Komt eigenlijk door een vraagje van Mieke Smetsers.
Zij wilde weten waar de vogels vandaan komen.
Hier gebruik ik een oud vogelboek voor van uit 1970.
De illustraties zijn van Wilhelm Eigener en de schrijver is Hans Hvass en de uitgever Moussault's.
De afgebeelde modellen komen uit een folder die ik mee genomen heb uit een zaak in Eindhoven.
De ondergrond van de kaarten is gewoon wit en die kleur ik met div. pastel krijtjes. Gewoon maar wat kleurtjes doorelkaar en dan met je vinger uitwrijven, desnoods nog wat extra kleur toevoegen.
Het stukje waar de afbeelding opstaat is eigenlijk het afval stukje wat ik er overheen geplakt heb .
De rest spreekt denk ik vanzelf.
O,ja de zon heb ik van een oude verjaardags kaart over gehouden en netjes uitgeknipt
Zuinig toch? Ik heb er nu al twee kaarten mee versierd en heb nog wat kleine stukjes over dus wie weet zien jullie die nog wel eens ergens in terug komen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Rini, prachtig zeg, je eigen blog!!! en de kaarten die er instaan superrrrrrrrr!! Veel succes er mee.