Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My own book

My own book . - a photoset by Catharinas-Love on Flickriver

zondag, augustus 13, 2006

Een ATC met vleugeltjes.


Deze ATC heb ik gemaakt voor mijn weekboekje en had hem er eigenlijk net bij willen zetten maar kon hem in mijn mappen even niet vinden.
De kaart op de achtergrond was een felicitatie kaart voor ons en de "LOVE" letters waren eens het cadeautje bij mijn abonnement op Stampingart.
De achtergrond van de ATC heb ik bewerkt met soft pastels en de stempel bewerkt met goud embossingpoeder net als bij de "vreemde vogels"
Ik vind zelf dat er wel iets stralends vanuit gaat.

2 opmerkingen:

Anita zei

Hoi Rini,
Er gaat zeker iets stralends uit van deze atc.
Je voelt jouw trots t.a.v. je dochter er vanaf stralen!!!
Schitterend Rini.
Ennuh....je mag er gerust trots op zijn hoor, prachtig stel!!

Klaartje zei

Heel mooi gemaakt Rini!

groetjes Klaartje